25 Şubat 2009 Çarşamba

candamarimsin

candamarımsın

şarkılardır sevdayı,aşkı,hasreti,özlemi,sevinci,hüznü kısaca hayata ve insana dair ne varsa anlatan...ben de şarklarda bulurum kendimi,şarkılarla ifade ederim sevdamı birçoğumuz gibi...
aşağıdaki şarkı da bunlardan biri...

Senden önce öylesine nefes almış bu beden
Seni beklemişim ben bir ömür boyu
Meğerse hiç bilmeden
En büyük aşkımdın belki ama
En büyük korkumdun bir yandanda
Ya bir gün biterse bu aşk diye
Ağlıyorum her gece
Ben senin kalbinde hayat buldum
Sen alın yazım ilkbaharımsın
Yokluğun sanki kıyamet gibi
Sevgilim sen benim CANDAMARIMSIN...


2 yorum:

  1. Ne vakit seni düşünsem, sıvası dökülmüş odama düşüyor ılık nefesin.
    Ayazların ortasında tenim üşüse yüreğinin sıcaklığına sığınıyordum.
    Ne vakit gülüşlerini çizsem gökyüzüne, gelincikler raks ediyor yakamozlarla.
    Ne zaman gözlerimi kapatsam geceye, düşlerinin peçesini kaldırıp dudaklarından yüreğine yuvarlanıyordum.
    Ilık nefesimle gözlerindeki saklı Cenneti soluyorum.
    Her soluğunda ben Ay`sız geceye sevda yıldızlarını diziyorum.
    Çünkü sevdanın huzuruyla seni yaşıyorum.
    Her şeyi unutup varlığını soluyorum kuytu köşelerde.
    Vakitli vakitsiz seni özlüyorum..
    Sıcak yüreğin diye güneşe sarılıyor,zamanı durdurup yağmur misali sana yağmak istiyorum..

    İşte sevdalar böyledir arkadaşım,yazarsın yazarsın,hiç sonu gelmez duyguların,hep eksik kaldığını sanırsın,habire yazmak istersin Aşkını
    yazdıkça acıtırsın kendi yüreğini,yüreğin acıdıkçada hep yazarsın..
    Ne korkularını unut,ne ilkbaharını nede candamarın olduğunu,çünki seni yaşatan bu duygulardır.
    Gülüşlerin hep yüzünde olsun,olsun'ki hayatta sana gülüsesin,sevgiyle kal...
    Hoşçakal.

    YanıtlaSil
  2. harika şiiriniz için çok teşekkür ederim yüreğinize sağlık...
    çok haklısınız yazarsınız yazarsınız hiç sonu gelmez duyguların,hep eksik kaldığını sanırsınız...
    yaşanılası ve yazılası sevdalar yaşamak ve yaşatmak dileğiyle...
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil


DiYaR-ı DeVa

Backgrounds From FreeGlitters.Com