19 Şubat 2009 Perşembe

anla

Ben seni degil aslinda
Belki bu kadar benligimin icinde
Ama benim olamamanini sevdim
O kadar yakin o kadar candan
Ama bir o kadarda uzaktan bende bi hasret oluşunu sevdim
Sen benim olmadin ki
Ben senin başkalarinin olurkenki gozlerini sevdim
Hep ayni masumluğu
Yumusak ellerini birturlu tutamamayi sevdim
Ben hep senin yakinlarinda
Ama hiç yaninda olamamayi sevdim
Ben seni değil bitanem
Senin olamamayi sevdim
Bir şeyler yanliş gitti ya her seferinde
Ben tum yanlislarimin sen olmasini sevdim
Anla be gulumBen seni degil
Bunca yasadigim sensizligi sevdim
Oyle ki hep ona sarilip uyudum geceleri
Sevgisizdim onu sevdim
Ben bitanem, kimsenin sevemeyecegi kadar
Kendimden bile haberim olmadan
O kadar, iste o kadar delicesine sevdim

2 yorum:

  1. Merhaba,bu kadar güzel Aşkı anlatıpta arkasına ölümü bağlamanız ne bileyim içimi burktu biraz.
    Aşağıdaki yazılarınızıda okudum yüreği dolu birisiniz belli,hayat zaman zaman eşit davranmaz bizlere,ama biz inatla hayatı yenmeye çalışmalıyız.
    tekrar geleceğim ziyaretinize,umarım umutlarınız güler yüzünüze,mutlu kalın..
    Hoşçakalın..

    YanıtlaSil
  2. çok haklısınız ne yazık ki hayat eşit davranmıyor bizlere.güzel temennileriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil


DiYaR-ı DeVa

Backgrounds From FreeGlitters.Com