4 Mart 2009 Çarşamba


3 yorum:

  1. Teşekkür ederim mert harika bi çalışma olmuş,hatırlanmak güzel şey:)

    YanıtlaSil
  2. Seni!
    Gönlümdeki izinden tanıyorum.
    Menekşenin moru
    suya düştüğünde
    ağlıyorum.

    Seni!
    Ellerimdeki sıcağından tanıyorum.
    Buz üzerine
    tenim düşüyor
    yanıyorum.

    Seni!
    Gözyaşımın tuzundan tanıyorum.
    Dil ucuna
    tadın düşüyor
    kanıyorum.

    Seni!
    Bıraktım sanıyorum.
    Oysa!
    Benden hiç gitmedin
    Susuyorum.
    **************
    Ne unutmak kolay nede gitmek,hep yüreğimizin
    bir köşesinde sessizce büyürler,biz istesekte
    istemesekte..
    Umarım baharın yaklaştığı şu günlerde,baharın tüm güzellikleri sizinle olur..
    Saygılar sevgiler.

    (blog yazılarınız çok ufak çıkıyor,kontrol panelinden yazı ayarlarına ulaşıp düzeltebilirsiniz,bu yorumu 2 saat öncede yazmıştım ama çıkmadı sanırım)

    YanıtlaSil
  3. evet doğru tahmin etmişsiniz sanırım herhangi bir problemden kaynaklanıyordur iki yorumunuzu da şimdi gördüm.
    değerli yorumunuz için teşekkür ederim gönül dostu sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil


DiYaR-ı DeVa

Backgrounds From FreeGlitters.Com